شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری سه سوداگر مرگ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

بیش از ۱۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر خرید مواد مخدر از استان‌های مرکزی و فروش آن در استان چهارمحال و بختیاری توسط سه سودا گر مرگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

وی افزود: پس از بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این سوداگران قصد دارند با سه خودرو مقادیری مواد مخدر را از شیراز به شهرکرد انتقال و توزیع کنند که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس شناسایی و توقیف شدند.

سردار غلامزاده با اشاره به توقیف خودروها و بازرسی ماموران گفت: ماموران  انتظامی در بازرسی دقیق از این خودروها ۱۷۳ کیلوگرم تریاک، یک کیلو هروئین و بیش از ۱۰۰ گرم شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در مجموع سه متهم دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک تن و ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۶ دستگاه خودرو توقیف و ۱۲ باند شناسایی و متلاشی شده است و متهمان به همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.