اصفهان- رییس مرکز تخصصی خانه خلاقیت اصفهان اعلام کرد: رستوران بازی های فکری مرکز تخصصی خانه خلاقیت برای گروه های سنی یک تا ۹۹ سال ذراه اندازی شده و در منوی آن ۳۰۰ عنوان بازی فکری و هیجانی وجود دارد.

۳۰۰ عنوان بازی فکری و هیجانی در رستوران مرکز تخصصی خانه خلاقیت ارایه می شود

صفیه السادات موسویان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در این رستوران بازی ها بصورت فردی، دوستانه و خانوادگی زیر نظر مربی متخصص آن بازی انجام می شود.

وی ادامه داد: «جِنگا، اُتللو، پیلوس، کتان، بلاک آس، پنتاگو، بابابو و هدبند» عناوین برخی از بازی های فکری، «حلقه ها، نردبان چابکی، مکعب چندوجهی، دارت موضوعی، نشانه گیری و پازل» عناوین برخی از بازی های جنبشی، «کینکت» نام یک بازی الکترونیکی و «سازه ها» نام یک بازی رباتیکی این رستوران است.

رییس مرکز تخصصی خانه خلاقیت اصفهان به ویژگی های خانه خلاقیت اشاره و تصریح کرد: مرکز خانه خلاقیت اصفهان در سال ۸۷ راه اندازی شد اما از ابتدای سال گذشته مورد مطالعات تخصصی قرار گرفت وعملیات فضاسازی تخصصی این مرکز، سال گذشته پایان یافت و بعنوان اولین مرکز طراح و برگزارکننده دوره مربیگری تخصصی بازی و اولین مرکز تخصصی بازی با کاربری علمی و عملی به فعالیت خود ادامه داد.

وی یادآور شد: در کلاس های آموزشی خانه خلاقیت اصفهان، موضوعات علمی و فنی اعم از ریاضی، شیمی، مهندسی و غیره در قالب بازی به گروه های سنی ۲ سال و ۲ ماه تا ۱۷ سال و پدران و مادران دارای فرزندان در این بازه سنی ارائه می شود.
موسویان دیگر بخش فعال این مجموعه را «میز مشاوره» خواند و گفت: در این بخش پس از بررسی و بر اساس شناخت روانی یک فرد، بازی مناسب او ارائه می شود و زیرنظر کارشناس دوره، آن بازی انجام می شود.

موسویان افزود: اتاق تخصصی بازی کودک (با بیش از ۳۰ عنوان بازی جنبشی- حرکتی)، دفتر مطالعات(کتابخانه) تخصصی بازی، کافی شاپ، فضای سبز، فروشگاه تخصصی بازی و اتاق کینکت(بازی ایکس- باکس که یک نوع بازی الکترونیکی که همراه با فعالیت جنبشی و حرکتی است) از دیگر بخش های مرکز تخصصی خلاقیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.