اصفهان- رئیس ستاد استقبال از کاروان کریمه اهل‌بیت(س) گفت: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) طی ایام دهه کرامت در ۶ شهرستان استان اصفهان برنامه‌هایی را اجرا و به محرومان سرکشی خواهند کرد.

 خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به محرومان سرکشی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد محمدی اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که از چند سال قبل توسط آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در استان‌های کشور کلید خورد، این است که تیمی متشکل از سخنران، مداح و خادمان این دو حرم به استان‌های مختلف سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در سفرهای خود به استان‌های کشور در دهه کرامت از بانوان نمونه، ایثارگر، قرآنی، ورزشی، هنرمند و غیره تجلیل می‌کنند.

رئیس ستاد استقبال از کاروان کریمه اهل‌بیت(س)  تصریح کرد: سخنران، مداح و خادمان این دو حرم در اجتماعات و مجالس پرشور دهه کرامت در استان‌های مختلف شرکت کرده و در آن مجالس برای مقام و تکریم زن جشن‌هایی برپا می‌کنند و تبرکاتی را برای آن‌ها می‌برند.

وی با اشاره به اینکه سخنران، مداح و خادمان دو حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) هنگام سفر به استان‌ها و شهرستان‌های آن استان مربوطه از طبقات مردم آن منطقه، زندان‌ها و مرکز توان‌بخشی بازدید کرده و با خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم دیدار می‌کنند، افزود: خادمان آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه(س) به محرومان سرکشی می‌کنند و برای آن‌ها تبرکاتی از حرمین را هدیه می‌برند.

محمدی گفت: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ۶ شهرستان استان اصفهان در دهه کرامت برنامه‌هایی را خواهند داشت که از روز گذشته این برنامه‌ها در اصفهان با ادای احترام به مقام شاخص شهدا از گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برنامه‌هایی را در سطح شهرستان‌های فلاورجان، اصفهان، خمینی‌شهر، مبارکه،  دهاقان و برخوار و میمه تا روز ۷ مردادماه خواهند داشت، اضافه کرد: در این برنامه های معنوی ارتباط عاطفی بین مردم هر منطقه و خادمان آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) به وجود می‌آید چرا که ایرانی‌ها در ارادتمندی به اهل‌بیت مشهور هستند.

رئیس ستاد استقبال از کاروان کریمه اهل‌بیت(س) در استان اصفهان اضافه کرد: خادمان حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دیدارهای مختلفی با علما از جمله با آیت‌الله مظاهری دارند، هم‌چنین این افراد در مراسم جشن نابینایان کشوری در استان اصفهان شرکت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.