خرم آباد- جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مدیر کل سازمان اوقاف وامور خیریه استان لرستان برگزار شد.

همکاری های دو جانبه بین اداره اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،این جلسه ظهر چهارشنبه در محل دفتر مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان انجام گرفت.

در ابتدای این جلسه حجت السلام و المسلمین خاکباز مدیر کل سازمان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین توضیحاتی رو را در خصوص اهمیت وقف و رویکردجدید این سازمان در خصوص رویه ترویج فرهنگ وقف به سمت سلامت و پزشکی و بهداشت اشاره نمودندو اظهار داشتند آماده همکاری همه جانبه با دانشگاه علوم پزشکی و خیریه های حوزه سلامت و تحقق و اهداف نیت خیرین و واقفین حوزه سلامت هستیم.

در ادامه همتی سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت: در راستای تعاملات و همکاری های بین بخشی این معاونت و ارسال وعقد تفاهم نامه همکاری از طرف معاونت اجتماعی وزارت مبنی بر تعامل با سازمان اوقاف و امور خیریه استانها و رفع موانع احتمالی در خصوص مراکز خیریه وقف شده یا درحال احداث در سطح استان بحث و تبادل نظر به عمل آمد و مقرر شد همکاری های دو جانبه بین اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی در سطح قابل قبولی عملیاتی گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.