بجنورد- صدای خراسان شمالی رتبه نخست تولید برنامه های مستند رادیویی را در بین مراکز ۳۳ گانه سازمان صدا و سیما در سال ۹۵ کسب کرد.

رادیو اترک در ساخت برنامه های مستند صداوسیمای مراکز استان ها رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی؛ در همایش معاونان صدای مراکز صداوسیما در شهرستان یاسوج، دکتر دارابی معاون امور استان های رسانه ملی لوح تقدیراز شبکه استانی اترک ،برای کسب رتبه نخست تولید برنامه های مستند را به معاونت صدای صداوسیمای خراسان شمالی اهدا کرد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی بازنگری در جدول پخش تولید برنامه های رادیو، توجه به ظرفیت های بومی و فرهنگ اقوام در تولیدات مستند ،بهره گیری از توان و تجربه نیروی انسانی موجود و تلاش برای جلب نظر مخاطبان رادیو را از مهمترین علل موفقیت شبکه استانی اترک در سال۹۵ برشمرد.

دکتر آذردشتی همچنین با اشاره به توجه جدی رسانه استانی به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، یکی از اولویت های افزایش تعامل مخاطبان با صداوسیما را برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی در برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون اعلام و تصریح کرد: کانال خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی در تیرماه امسال با جذب ۵ هزار عضو ، در جمع سه کانال برتر خبرگزاری صدا و سیما در میان ۳۳ شبکه استانی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.