۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 551564

اهواز_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۵۰  کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شوش خبر داد. 

۵۰ کیلو تریاک در شوش کشف شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ یداله امیری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات تخصصی، از تردد یک محموله مواد مخدراز شهرستان  شوش مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی  شهرستان  شوش  وهمکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن مستقر شدن در محورهای مواصلاتی  شهرستان شوش خودروی سواری حامل مواد مخدر را که از استان  بوشهربه مقصد استان کرمانشاه در حال تردد بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سرهنگ امیری در ادامه گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده مقدار۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این رابطه  یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.