خرم آباد- مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: امسال ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان شرکت کردند.

بیش از ۱۳ هزارنفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی جهان آرا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از استقبال مردم لرستان از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم لرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی نشانگر اعتقاد و ارادت مردم استان نسبت به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) است.

وی از رشد تقریبا ۷ برابری شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که از این تعداد ۷ هزار و ۲۱۸ نفر در بخش مکتوب و ۶ هزار و ۱۴۰ نفر در بخش الکترونیک مسابقه مشارکت داشتند و در بخش خانوادگی جشنواره نیز ۵۲۷ نفر در مسابقه شرکت کردند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان هدف برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و انجام فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره ائمه(ع) به ویژه امام هشتم(ع) برشمرد.

وی ایجاد شوق کتاب خوانی در بین مردم استان و افزایش تعداد مخاطبین کتابخانه های عمومی را دستاوردهای برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.