خرم آباد- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان گفت: لرستانی ها ۱۷میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در قالب صدقه طی سه ماهه نخست امسال به نیازمندان کمک کردند، صدقه جمع آوری شده در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد رشد داشته است.

صدقات در استان لرستان ۲ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لرستان سید حمید علوی اظهار داشت: لرستانی ها ۱۷میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در قالب صدقه طی سه ماهه نخست امسال به نیازمندان کمک کردند.

وی گفت: صدقات مردم این استان در بخش های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی وفرهنگی واشتغال وخودکفایی برای خانواده های نیازمندان هزینه شده است.

علوی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۲۳۶ هزار و ۴۰۴ صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در استان برای جمع آوری صدقات وجود دارد، افزود: صندوق های صدقه کمیته امداد یکی از راه های جذب مشارکت های مردمی است که در اماکن مختلف شهری و روستایی، ادارات و نهادها نصب و توزیع شده و همچنین در سال های اخیر با بهره گیری از شیوه های نوین و درگاه های الکترونیکی نیز جذب مشارکت های مردمی آسان تر انجام می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته از طریق بیش از ۲۳۶ هزار و ۶۴۱ صندوق صدقه بیش از ۶۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال جذب و در امور مددجویان و نیازمندان هزینه شد .

معاون توسعه مشارکت های مردمی لرستان با اشاره به اینکه کمیته امداد تدابیری را برای جلوگیری از سرقت و سرعت بخشی به فرایند خدمت رسانی مدنظر دارد، بیان کرد: نیکوکاران با استفاده از روش های الکترونیکی و درگاه های اینترنتی می توانند در امور خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان سهیم باشند.

وی شماره# ۸۸۷۷* را برای پرداخت از طریق گوشی های همراه به مردم شریف ونیکوکار اعلام و از مشارکت عموم خیران در کمک به محرومان ونیازمندان تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.