خرم آباد-رییس پلیس راهور لرستان گفت: کمبود پارکینگ و فضای پارک خودرو یکی از چالش های مهم حمل و نقل درون شهری در همه شهرهای استان بویژه خرم آباد است.

 کمبود پارکینگ و فضای پارک خودرو چالشی مهم در لرستان است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازپایگاه پلیس، منوچهر مرادی اظهارداشت: فضای محدود پارکینگ ها در شهرهای استان بویژه شهر خرم آباد سبب می شود در ساعات اوج ترافیک ظرفیت اندک پارکینگ ها تکمیل و رانندگان برای پیدا کردن جای پارک خودرو، سردرگم شوند و این بلاتکلیفی سبب کندی عبور مرور و سنگینی ترافیک می شود.

وی افزود: یکی از گلایه های همیشگی رانندگان و از عوامل مهم پارک خودرو در محل های ممنوع، در دسترس نبودن و ظرفیت محدود پارکینگ ها است که باعث بروز مشکلات ترافیکی می شود.

رئیس پلیس راهور لرستان ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر به موضوع احداث پارکینگ توجه خاصی نشده و از طرفی عدم نظارت کافی بر مجتمع های مسکونی، تجاری و پزشکی ساخته شده در خیابان های اصلی و مرکز شهر اکثر این مجتمع ها که به تازگی نیز ساخته شده اند فاقد پارکینگ می باشند و حتی ساکنان و کارکنان شاغل در خود این مجتمع ها نیز برای پارک خودروی خود با مشکل مواجه می باشند، این در حالی است که عرض خیابان ها کم و اقدامی در خصوص تعریض خیابان ها نیز به عمل نیامده است.

وی درپایان گفت: انتظار این است مدیران شهری به این موضوع مهم بصورت ویژه اهمیت دهند و نسبت به احداث پارکینگ های بزرگ طبقاتی بویژه در هسته مرکزی شهر اهتمام ورزند و از ساخت مجتمع های مسکونی، تجاری و پزشکی فاقد پارکینگ جلوگیری به عمل آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.