بجستان- مدیریت آموزش و پرورش بجستان گفت: دانش آموزان این شهرستان توانستند در مسابقات استانی در زمینه پرورشی ۲۷ رتبه برتر را کسب کنند.

کسب ۲۷ رتبه استانی توسط دانش آموزان بجستانی در مسابقات پرورشی

به گزارش قدس انلاین، حسن عزیزی مدیر آموزش و پرورش بجستان عصر امروزدر گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای دومین سال متوالی دانش آموزان شهرستان بالاترین معدل استانی را در امتحانات نهایی بدست می آورند.

وی افزود: در رشته های علوم تجربی و انسانی با میانگین ۱۵/۹۸ و۱۴/۶۳ به ترتیب بالاترین معدل استان و در رشته ریاضی توانسته اند رتبه هفتم را بدست آورند که این موفقیت علاوه بر استعداد بالا و تلاش دانش آموزان و خانواده های آنان تلاش همکاران خوب شهرستان را می رساند.

وی گفت: علاوه بر این در رشته های پرورشی با اعزام ۲۷۰ نفر به مسابقات استانی در سال تحصیلی جاری توانسته ایم ۲۷ رتبه استانی را کسب نماییم که در مجموع شش نفر از دانش آموزان توانسته اند به مسابقات کشوری راه یابند که یک نفر توانسته رتبه اول کشوری را بدست بیاورد که با این منظور جایگاه بجستان در یکی از سه گروه استانی که در گروه سوم هستیم، رتبه اول نیز در مسابقات ورزشی و پرورشی بوده که جای بسی مباهات و خوشحالی است.

مدیر آموزش و پرورش بجستان با ابراز رضایت از تلاشهای صورت گرفته گفت: در همه رشته ها حائز رتبه های خوبی هستیم و حرفی برای گفتن داریم ولی متاسفانه در زمینه قرآنی با توجه به استعدادهای خوب قرآنی شهرستان به دلایلی که نگران آن نیز هستیم و برای آن برنامه ریزی می کنیم نتوانسته ایم رتبه ای کسب نماییم.

عزیزی در زمینه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بجستان گفت: در تابستان جاری ۱۰۰۰ دانش آموز را توانسته ایم در پنج پایگاه در کلاسهای اوقات فراغت جذب کنیم و در رشته های فوتسال، فوتبال و والیبال، تنیس روی میز، ای تی، آشپزی خواهران، زبان انگلیسی و شنا برای فراغت دانش آموزان برنامه ریزی شده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

وی با ابراز نگرانی از نبودن زمینه های تفریحی  و سرگرمی مناسب در شهرستان  مخصوصا برای خواهران گفت: متاسفانه دختران به لحاظ آسیب پذیری باید برایشان برنامه ریزی بهتر و بیشتری صورت بگیرد و در زمینه اوقات فراغت کار شود تا بیشتر بتوانند در ساعات بیکاری خصوصا ایام تابستان در شهرستان سرگرم بوده و استفاده مناسب از فراغتشان بکنند و ضمن اینکه آموزش های لازم و مناسب سن و جنس خودشان نیز ببینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.