۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 553190

جسد مثله شده زن جوانی که به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده است، در اطراف مشهد کشف شد.

یک سگ راز قتل زن جوان را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، جسد مثله شده زن جوانی که به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده است، در اطراف مشهد کشف شد.

حدود ساعت ۸ صبح روز گذشته راننده یک وانت نیسان در حال تردد در محدوده کمربند سبز و جاده کنه بیست مشهد، سگی را مشاهده کرد که قسمتی از دست یک انسان را به دندان گرفته است. او بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و موضوع را به مأموران اطلاع داد.

دقایقی بعد نیز با تأیید این گزارش از سوی مأموران پلیس، مراتب به اطلاع قاضی ویژه قتل عمد دادگستری مشهد رسید که بلافاصله قاضی کاظم میرزایی به همراه کارآگاهان و عوامل بررسی صحنه جرم خود را به محل مورد نظر رساندند.

مقام قضایی سپس با احتمال کشف سایر اندام‌های جسد مربوط به دست کشف شده در همان حوالی، دستور جست‌وجوی دقیق و گسترده در این منطقه را صادر کرد و پس از مدتی جست‌وجو در شعاع گسترده‌ای از اراضی بیابانی منطقه، سرانجام بوی تعفن شدید و یک کیسه گونی پلاستیکی که در کنار تلی از نخاله‌های ساختمانی رها شده بود، توجه مأموران پلیس و مقام قضایی را به خود جلب کرد. چیزی نگذشت که با باز شدن این کیسه گونی و پلاستیک داخل آن، تکه‌های بریده و سلاخی شده یک جسد، همه را در جا میخکوب کرد.

بنابراین گزارش جسد با وجود آنکه دچار فساد نعشی شدید شده بود، بر اساس شواهد متعلق به زنی حدوداً ۳۰ تا ۴۰ ساله بود که مدت زمان زیادی از مرگش می‌گذشت.

بریده شدن سر جنازه و نیز آثار ضربات متعدد چاقو بر اندامهای مختلف بدن و سر و صورت او حکایت از جنایت وحشیانه‌ای داشت که فساد نعشی و خورده شدن قسمتهایی از جسد توسط حیوانات نیز، نتوانسته بود این واقعیت تلخ را پنهان کند.

در ادامه بررسی‌ها همچنین مشخص شد که این زن هنگام مرگ، لباس منزل به تن داشته و به دلیل به همراه نداشتن مدارک شناسایی، هویت او نیز در این مرحله شناسایی نشد.

در همین حال پس از انجام بررسی‌های دقیق محل کشف جسد، بنا به دستور قاضی کاظم میرزایی جنازه برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان مأموریت یافتند تا با استفاده از بانک اطلاعات مفقودین و تشخیص هویت، ضمن شناسایی مقتول، در خصوص چگونگی به قتل رسیدن این زن جوان و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.