خرم آباد- مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از کارگاه آموزش عملی نماز آموزش دهندگان سوادآموزی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: نماز ضمن آنکه رابطه معنوی فرد با پروردگار است، می تواند در تعامل سازنده و اثر بخش انسان با دیگران هم موثر باشد.

کارگاه آموزش عملی نماز  طرحی تاثیر گذار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، خدانظر دریکوند، توجه به معارف و مفاهیم نماز و درونی کردن این فریضه واجب الهی را در کنار آموزش صحیح خوانی نماز یک ضرورت برشمرد و گفت: باید تلاش شود تا نماز در دانش آموزان درونی شود و به یک باور و اعتقاد درونی تبدیل شود.

وی کارگاه آموزش عملی نماز را طرحی تاثیر گذار برشمرد و بر توجه و اهتمام آموزش دهندگان تاکید کرد و گفت: حضور در این کلاسها به خاطر اجر معنوی آن و ارزش فوق العاده ای که دارد بسیار ارزشمند است و انتقال آموخته ها خصوصاً در زمینه نماز به دیگران ضمن داشتن اجر معنوی نوعی زکات علم به حساب می آید.

دریکوند با بیان اینکه این طرح با همکاری ستاد اقامه نماز استان اجرا می‌شود، درباره محتوای آموزشی این طرح معنوی بیان داشت: کتاب "نماز کلید بهشت"، راهنمای آموزشی و نرم‌افزار آموزشی، سه منبع محتوایی این طرح است که در اختیار سوادآموزان قرار می گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان درادامه تصریح کرد: حضور در این کلاسها به خاطر اجر معنوی آن و ارزش فوق العاده ای که دارد بسیار ارزشمند است و انتقال آموخته ها خصوصاً در زمینه نماز به دیگران ضمن داشتن اجر معنوی نوعی زکات علم به حساب می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.