سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید افراد ناتوان که ظرفیت ندارند و در رده مسوولین هستند معرفی شوند و زیر ذره‌بین قرار بگیرند.

مسئولان ناتوان به مردم معرفی شوند و زیر ذره‌بین قرار بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: دشمنان از حضور۴۰ میلیونی مردم در انتخابات شوکه شدند و این امر را از تدابیر و تحلیل‌های رهبری می‌دانند که برای احترام و لبیک به ایشان، حتی افراد مخالف هم که اصل نظام را قبول دارند در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: همیشه اینگونه رقابت‌ها در راستای خدمت به مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: طبیعتا کسانی که اهداف بلندمدت را دنبال می‌کنند می‌دانند که دشمنان به فکر رخنه و نفوذ هستند لذا نباید بگذارند آنها آنگونه که می‌خواهند افکار خودشان را عملی کنند که این وظیفه دلسوزان انقلاب است.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: نیروهای انقلابی نباید نگاه تخریبی داشته باشند و باید در راستای کمک به مردم عمل کنند لذا افرادی هستند که دولت را نمی‌پذیرند ولی اصل انقلاب را قبول دارند.

وی گفت: باید به امر آسیب‌شناسی هم توجه شود و آسیب‌شناسی را مسوولین باید از خودشان شروع کنند.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: اکثریت مردم ارزش‌های انقلاب را قبول دارند لذا برای افزایش و تکثر تعداد آنها باید اصل وحدت را مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: باید افرادی که ظرفیت ندارند و در رده مسئولین هستند معرفی و افشا شوند و زیر ذره‌بین قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در کشور حاصل شده است از سر دلسوزی یک سری افراد متعهد است.

وی افزود: رئیس جمهور یا وزیر نماینده۸۰ میلیون نفر است و باید کارها و اقدامات افرادی که در امر کشور فعالیت دارند، مورد بررسی قرار دهند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: انتخاباتی که برگزار شد کاملا قانونی بود گرچه تخلفاتی در آن وجود داشت اما به نتیجه انتخابات تغییری وارد نکرد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تحلیف فرموند که خسارتی که از عقب‌نشینی به وجود می‌آید خیلی بیشتر از مقاومت است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: هیات‌های اندیشه‌ورز برای کمک به مسوولین طرح‌هایی ارائه دهند و اگر مسوولی اشکالی دارد به صورت منطقی آن را به وی اطلاع دهند و او را از مسیر اشتباه با دلایل مناسب باخبر سازند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.