خرم آباد- فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: زورگیران وسارقان مسلح طی عملیتهایی در سطح شهرستان دستگیر وباند آنها متلاشی شد.

 زورگیران و سارقان مسلح در الیگودرز دستگیرشدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی الیگودرز، خدارحم ذلقی اظهارداشت: شب سه شنبه ۱۰مرداد ماه سارق مسلحی که اقدام به زورگیری از عابرین وخودرو های عبوری نموده بود امروز طی عملیاتی دریکی از ورودی شهرستان الیگودرز به دام پلیس افتادودستگیر شد.

وی با اشاره به جزئیات بیان کرد: یکی از مالباختگان هفته گذشته با مراجعه به یکی از کلانتری ها شکایتی را در مورد زورگیری سارقان مسلح مطرح نمود که ماموران آگاهی بلافاصله با انجام تحقیقات گسترده محل اختفای این سارقان را شناسایی نمودند.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز ادامه داد: در عملیاتی که در میدان رهبری ورودی الیگودرز از سمت شهرستان خمین انجام شد سارقین در دام پلیس افتادند و یکی از سارقین با موتور تریل قصد فرار داشت که با خودروی ماموران نیروی انتظامی تصادف نمود و مجروح شد و جهت درمان به بیمارستان شهرستان انتقال داده شد.

ذلقی با اشاره به اینکه حال وضعیت عمومی سارق روبه بهبودی است، اظهار داشت: یکی دیگر از سارقان از تاریکی شب استفاده نمود ومتواری شده است که بامداد امروز طی عملیاتی از سوی ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان این سارق مسلح دستگیر وباند سارقینم مسلح در الیگودرز متلاشی شد.

وی بیان کرد: کسانیکه که قصد ایجاد نا امنی در شهرستان را داشته باشند اطمینان داشته که در چنگال قانون گرفتار خواهند شد وبه شدت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.