​ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تجهیز و تقویت امکانات کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان از رئوس برنامه های ناجا در ایلام است.

تقویت امکانات کلانتری ها از رئوس برنامه های ناجا در ایلام است

به گزارش قدس آنلاین، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه در نشست با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه یکی از مهم ترین مراکز بروز آسیب های اجتماعی و وقوع جرائم، حاشیه شهرهاست، اظهارداشت: اشراف اطلاعاتی و تمرکز بر کانون های جرم بویژه در مناطق حاشیه ای شهرها از اولویت های پلیس در استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه مناطق حاشیه ای شهرها به دلیل کمبود خدمات ممکن است به گسترش بزهکاری ها دامن بزند و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر لزوم رسیدگی دقیق به این مناطق از سوی مسئولان تاکید می کنند، افزود: در این راستا اقدام ۱۴ ایستگاه پلیس در این مناطق ایجاد شده که ۶ مورد در مرکز استان است تا اشراف بیشتری بر تحرکات افراد مجرم و بزهکار در این محدوده ها صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تجهیز و تقویت امکانات کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان را در دستور کار ناجا بیان کرد و خاطرنشان ساخت: برای اجرای این مهم تاکنون ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان هزینه شده است.

سردار نورعلی یاری همچنین به دستگیری ۵۶۶ توزیع کننده و شناسایی و انهدام پنج باند فعال توزیع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از این تعداد توزیع کننده در استان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی میزان کشفیات انواع سلاح جنگی و شکاری در استان نسبت به سال گذشته، افزود: خوشبختانه در سال جاری در خصوص جرائم امنیتی و خشن و همچنین سرقت طلافروشی ها و آدم ربایی موردی نداشته ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در مراکز مشاوره ناجا نزدیک به ۷۰ درصد پرونده ها منجر به صلح و سازش بین طرفین می شود، گفت: در سال جاری ۱۷ هزار و ۴۵۷ پرونده در کلانتری های استان تشکیل شده که با راهنمایی ها و مشاوره های مشاوران ناجا در کلانترها بیشتر آنها با صلح و سازش مختومه شده اند.

سردار نورعلی یاری با اشاره به تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار زائر در ایام اربعین سال گذشته از مرز مهران، یادآور شد: در همین راستا و به منظور کنترل هرچه بهتر نحوه تردد زائران و رفع مشکلات احتمالی، ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز مرکز مانیتورینگ ناجا در مرز مهران هزینه شد، ضمن اینکه امسال پبش بینی می شود ۴۰ درصد زایران از این مرز عبور کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.