نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم شفاف‌سازی در همه امور به‌منظور نظارت بیشتر گفت: لایحه شفاف‌سازی از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود.

لایحه " شفاف‌سازی " به مجلس ارائه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد همتی دقایقی پیش در آئین تجلیل از خبرنگاران استان سمنان در سالن تئاتر شهر این شهرستان اظهار داشت: شفاف‌سازی در زمینهٔ های مختلف ازجمله عرصه خبر در اولویت‌های مهم این نظام و کشور قرار دارد.

وی با اشاره به سخن رئیس‌جمهور در روز گذشته بیان کرد: لایحه "شفاف‌سازی" از سوی دولت دوازدهم به مجلس ارائه می‌شود و نظارت بر عملکرد تمام دستگاه‌های اجرایی یکی از مهم‌ترین محورهای این لایحه است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با بیان اینکه ارائه این لایحه به مجلس مشکلات خبرنگاران مرتفع می‌شود افزود: رفع مشکلات جامعه خبرنگاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی جولانگاه افرادی است که بویی از انصاف و ایمان نبردند اذعان کرد: این افراد در عرصه خبر خارج از فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران در حال فعالیت هستند که باید این افراد را شناسایی و مانع از ادامه فعالیت آنان شویم.

همتی تأکید کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات که به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و اعتماد دارند باید در مقابل این افراد ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد این افراد کم است خاطرنشان کرد: افرادی که در فضای مجازی بر ضد این نظام در حال انتشار مطالب هستند از سوی دشمنان این مرزوبوم سازمان‌دهی می‌شوند.

نماینده مردم سمنان سرخه و مهدی‌شهر یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود می‌توانند نقش اثرگذاری را در جامعه کنونی و در مقابل اقدامات ضد فرهنگی دشمنان ایفا کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.