وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای از زحمات دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم قدردانی کرد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی گزارشی از عملکرد و میزان کارکرد بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را تقدیم سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد که صالحی امیری متعاقب این گزارش، طی نامه‌ای از تلاش‌ها و فعالیت‌های سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه بیست و پنجم تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام  آمده است:

« باتشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه و خالصانه جناب حجت الاسلام والمسلمین حشمتی و مدیران و همکاران عزیز آن معاونت در راستای اشاعه فرهنگ قرآن و همچنین برگزاری شایسته نمایشگاه قرآن کریم در سراسر کشور» 

به گزارش تسنیم: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هشتم خردادماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «قرآن، اخلاق، زندگی» و با محوریت فهم قرآن کریم برگزار شد. بیش از 50 نهاد، وزارتخانه و موسسه مردمی در امر برپایی نمایشگاه و اجرای آن با معاونت قرآن و عترت همکاری کردند. بخش حجاب و عفاف، فروش محصولات قرآنی و اسلامی، بخش مکتوبات و ناشران و قسمت‌های هنری مانند نمایش‌های قرآنی، انیمیشن، نرم‌افزار و ... بخشی از نمایشگاه امسال بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.