نماینده مردم فلاورجان در مجلس در انتقاد به اظهارات مخالفان وزرای پیشنهادی گفت: مخالفان وزرا باید برنامه های آنها را نقد کنند اما متاسفانه اینگونه نیست.

مخالفان وزرای پیشنهادی باید برنامه‌های آنان را نقد کنند

به گزارش قدس آنلاین، در پایان جلسه علنی نوبت عصر روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در تذکری نسبت به اظهارات مخالفان وزرا انتقاد کرد.

وی گفت: مخالفان وزرا باید برنامه های آنها را نقد کنند اما متاسفانه اینگونه نیست.

یوسفی: بحران آب تبدیل به ابر چالش امنیتی شده است

در ادامه همایون یوسفی نماینده خوزستان در تذکری نسبت به بحران آب در ایران هشدار داد وی گفت: بحران آب در ایران از مرحله آمادگی برای خطر وارد مرحله خطر شده است مشکل آب به ابر چالش امنیتی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون بهداشت اظهار داشت: از جهت شاخص های ناپایدار محیطی ایران در صدر کشورهای جهان قرار دارد قطع آب و برق و گرد و غبار در استان خوزستان ریشه در کم آبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتقال آب برای مردم خوزستان خط قرمز است، گفت: امیدوارم اگر آقای بیرطرف توانست رای اعتماد مجلس را کسب کند در مورد قضیه انتقال آب بی طرفانه عمل کند.

بختیار: هشدار به افزایش آسیب های اجتماعی در کشور

در ادامه علی بختیار نماینده گلپایگان نیز نسبت به افزایش آسب های اجتماعی هشدار داد و گفت: مردم تحت فشار آسیب های اجتماعی هستند و وضعیت اشعغال وضعیت خوبی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.