ساری- مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: کودکان کار مازندرانی بابت مطالعه کتاب در کتابخانه های عمومی استان، کمک نقدی دریافت می کنند.

کودکان کار برای مطالعه کتاب، کمک نقدی دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آرزو ولیپور عصر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در این طرح کودکان کار، کودکان کتاب شدند، اظهار کرد: در این طرح حداکثر ۹۰۰ هزارتومان بابت مطالعه به حساب کودکان کار واریز شد.

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح توسط خیرین تامین شد، افزود: خیرین خارج کشور نیز اعلام آمادگی کردند در این رابطه مشارکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اعلام اینکه این طرح مظلوم واقع شد و مورد هجمه های بسیاری قرار گرفتیم، خاطرنشان کرد: در «طرح کودکان کار، کودکان کتاب شدند»، تلاش های زیادی صورت گرفت و ارتباط خوبی با این کودکان و خانواده هایشان برقرار شد.

ولیپور از اجرای طرح «چهارشنبه های کتاب در خانه سالمندان» خبر داد و گفت: در این برنامه در جمع سالمندان حضور می یابیم و برایشان کتاب می خوانیم.

وی به اجرای ۱۶۰۰ برنامه فرهنگی در سال گذشته خبر داد و افزود: طرح پاتوق کتاب برای زنان خانه دار، شکوفه های رمضان و مطالعه با طعم تابستان برای روستائیان نیز اجرایی گردید.

ولیپور اضافه کرد: جشنواره های قصه های کهن، کتاب و رسانه و المپیک ورزشی نیز در دست اجراست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه کتاب به ویترین زیبا برای گرفتن عکس های یادگاری تبدیل شده است، از خانواده ها خواست در رابطه با مطالعه فرزندان شان تلاش بیشتری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.