بجنورد- مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری، هزار و ۵۲۲ نفر مصدوم مدعی تصادف در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شدند که از این تعداد یک هزار و ۶۲ نفر مرد و ۴۶۰ نفر زن بودند.

۱۵۲۲مصدوم مدعی تصادف در مراکز پزشکی قانونی معاینه شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، دکتر سلحشور با اعلام این آمار گفت: در چهار ماهه اول سال ۹۵، این آمار یک هزار و ۵۲۵ نفر بوده که تفاوت محسوسی با آمار مدت مشابه امسال نشان نمی دهد.

وی با بیان اینکه تا پایان تیر ماه، بجنورد با تعداد ۷۰۴ نفر معاینه شده بیشتر مصدوم مدعی تصادف را داشته است افزود: پس از آن شهرهای شیروان با ۲۶۴ نفر،آشخانه با ۲۱۳ نفر، اسفراین ۱۷۳ نفر، فاروج ۸۱ نفر، جاجرم ۶۷ نفر در رتبه های بعدی هستند و شهرستان راز با بیست نفر مصدوم مدعی تصادف کمترین تعداد را در این آمار به خود اختصاص داده است.

سلحشور در ادامه افزود: از نظر زمانی، تیر ماه با ۴۱۸ مورد معاینه، بیشترین آمار مصدوم مدعی تصادف را داشته است که این آمار با توجه به موج سفرهای تابستانه ، به ویژه بعد از پایان ماه مبارک رمضان قابل پیش بینی بود.

وی همچنین با اشاره به آمار متوفیات تصادفات، گفت: آمار غیر قطعی متوفیات تصادفات چهار ماهه استان، ۱۲۰ نفر است که هنوز از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور تایید نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.