بیرجند- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیونت بنز خاور ساعت سه بامداد روز سه شنبه در کیلومتر ۲۵ جاده دیهوک - طبس، یک نفر کشته و ۴۶ نفر زخمی شدند.

تصادف جاده دیهوک- طبس یک کشته و ۴۶ زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: اتوبوس یاد شده در مسیر شیراز- مشهد و دستگاه خاور از مسیر دیهوک - طبس در حرکت بود.

وی گفت: در این تصادف مجروحان به بیمارستان های مجاور انتقال یافتند و برخی نیز بعد از درمان سرپایی مرخص شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده کامیونت بنز خاور به دلیل انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا رضایی اظهار کرد: یکی از عوامل مهم جاده های ۲ طرفه برخوردهای رخ به رخ است که با کوچکترین بی احتیاطی در امر رانندگی تصادفات با تلفات بالا را رقم می زند.

وی از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، انضباط ترافیکی را رعایت و از سبقت های غیر مجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی در استان نباشیم.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی خراسان جنوبی هم در این زمینه گفت: نیروهای امدادی و خدمات رسان در محل حادثه حضور یافتند و مصدومان با ۱۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

علی دلخروشان اظهار کرد: در این سانحه رانندگی یک کشته در محل حادثه از اتوبوس خارج شد، حال پنج نفر دیگر وخیم است و همچنین سایر مسافران اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند و خدمات درمانی در حال انجام است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.