بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک اختلاس گر با ۴۷ میلیارد ریال اختلاس در شهرستان بجنورد خبر داد.

اختلاس گر ۴۷میلیارد ریالی در خراسان شمالی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس دریکی از بانک‌های شهرستان بجنورد گروهی از مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه دادستان مرکز استان در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به شناسایی فرد اختلاس گر بیان داشت: متهم ۳۳ ساله که کارمند بانک بوده جهت بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه منکر اتهامات وارده بر خود شد، اظهار داشت: نهایتاً با مشاهده ادله و مستندات جرم به اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی از بانک مربوطه اعتراف کرد.

سردار مظاهری در خصوص تحقیقات گسترده مأموران در این زمینه افزود: متهم با سوءاستفاده از موقعیت شغلی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ اقدام به اختلاس ۱۲ میلیارد ریال از حساب چک‌های رمزدار و مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از حساب مشتریان که گردش مالی زیاد داشتند می‌کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده قضایی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افرادی که باعث سلب آرامش و آسایش جامعه می‌شود به‌شدت برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.