بجستان- امام جمعه بجستان گفت: مسئولان باید زندگی شهید رجایی و شهید باهنر را الگوی زندگی خود قرار داده و با همراهی با طبقه متوسط به پایین جامعه ضمن هشیاری روزنه ها را با دقت بپایند و مردم را به بازی نگیرند.

مسئولان روزنه ها را با دقت شناسایی کنند

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام وحیدی امام جمعه بجستان در هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان گوشه هایی از زندگی این عزیزان گفت:شهید رجایی با زندگی ساده ای که داشت سطحش از متوسط خانوده های کشورش پایین تر بود.

وی افزود: مهمترین پیام هفته دولت یعنی نگاه به زندگی این بزرگواران و درک مشکلات مردم و تلاش برای رفع کمبودها و کاستی های جامعه است.

امام جمعه بجستان با هشدار به اینکه همه باید آگاه و بیدار باشیم و تحرکات برخی از افراد لائیک و مغرض را با دیدی باز نگاه کنیم، گفت: منظور من گروههای سیاسی نیست بلکه عده ای است که وارد میدان شده اند نه از این گروه و نه از آن گروهند بلکه میخواهند مردم را از ولایت و از اعتقاداتشان دور کرده و ضربه نظام بزنند.

وی تاکید کرد: البته مسئولان ما زرنگ هستند و گول این افراد را نخواهند خورد زیرا این برجام دیگری است و با این حرکات می تواند ضربه مهلکی به نظام بخورد که عاقبت آن نا معلوم خواهد بود.

حجت الاسلام وحیدی با بیان سخنانی از سردار سلیمانی گفت: بازی دو گانگی و چند گانگی و اصول گرایی و اصلاح طلبی و با حجاب و بی حجاب و حاشیه های مرموز آن متاسفانه می تواندچیزی برای نظام باقی نگذارد و این هشداری است به همه که گاهی از ناحیه مسئولین نیز دیده می شود.

وی بازی کودکانه سلفی گرفتن مجلسی ها را در کنار نیروهای امنیتی لشکر ثارا... که خون خود را درهمان زمان در طبق اخلاص گذاشته و فدای مسئولان می کنندرا بسیار پست و بی ارزش دانست و اظهار داشت: باید این غفلت ها را کنار گذاشت و جلو سطحی نگری به دولت و نظام و بی دقتی بر خی مسئولین گرفته شود و مسئولان باید روزنه ها را با دقت بپایند و مردم را به بازی نگیرند و با بازی های کودکانه حواس مردم را پرت نکنند که زندگی زیبای شهید رجایی خدمت به مردم و بوده و مسئولین ما باید اینگونه باشند.

حجت الاسلام وحیدی در پایان با اشاره به هفته دولت و شروع به کار کابینه جدید رای مردم را پشتوانه خوبی برای رئیس جمهور و وزرا دانست و گفت: تامین معاش و زندگی همراه با آرامش و حفظ ارزشهای نظام خواسته مردمی بوده که پشت سر آنها بوده و خواهند بود.

وی با دعوت از کلیه مردم برای شرکت در مراسم روز عرفات گفت: همه در این روز بیایند و مزار شهدای بجستان نمایی از روز عرفات و آن حادثه عظیمی باشد که امام حسین در اوج عبادت و در کنار خانه خدا پشت به کعبه و رو به کربلا کرد و این پیام راداد که کربلاو نبر با یزید و اطافیانش از کعبه و گردیدن به دور آن در این برهه از زمان مهتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.