کرمان- امام جمعه موقت کرمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین تنفیذ دولت دوازدهم گفت: خواسته ملت این است که ۱۲ موردی که رهبری فرمودند و نکاتی که در حکم تنفیذ است، سرلوحه کار دولت باشد.

فرمایشات رهبری مدنظر دولت باشد/شهرداران فارغ از گرایش‌های سیاسی انتخاب شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دهه نخست ماه ذی‌الحجه مانند ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای عبادات خداوند است و امیدوارم در این ماه غفلت نکنیم و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: توجه به فرصت‌های معنوی و انجام اعمال مستحبی یکی از راه‌های کسب تقوا است.

عرب‌پور با اشاره به ۱۰ شهریور، سالروز تاسیس پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: پدافند هوایی ما مجهز به رادارها و سلاح‌هایی‌ست که باید از آسمان و مرز و بوم کشور دفاع کند و این قرارگاه اقداماتی در رهگیری و انهدام پهبادهای جاسوسی انجام می‌دهد.

وی با گرامیداشت سالروز کشتار حجاج ایرانی در سال ۶۶ ابراز داشت: یاد همه عزیزانی که در حج‌های سال گذشته به‌ ویژه سال ۹۴ به شهادت رسیدند را هم گرامی می‌داریم.

عرب‌پور با تبریک هفته دولت اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر توسط عوامل نفوذی به شهادت رسیدند و هفته دولت فرصتی است تا کارهای دولت برای مردم بیان شود و مردم هم صحبت‌های خود را به مسؤولان بگویند.

وی با قدردانی از زحمات دولت‌های گذشته و دولت فعلی تاکید کرد: این جفا و بی‌انصافی است، اگر بگوییم دولت‌های قبل چنین و چنان کردند، زیرا هر دولتی مقتضیات زمان خود را داشته و دوره‌های مختلفی را داشته‌ایم و همه دولت‌ها کار کرده‌اند و بنای ما بر این نباشد که سیاه‌نمایی کنیم، زیرا سیاه‌نمایی‌ها به ضرر نظام است و اعتماد مردم سلب می‌شود.

عرب‌پور با اشاره خدمات استانداران کرمان طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ما مشکلات زیادی دارند و انتظار داریم، براساس درخواست و نیازهای مردم برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه موقت کرمان گفت: رزم‌حسینی استاندار کرمان این ویژگی را دارد که منتظر بودجه‌های دولت نبوده است و توان بخش خصوصی را به کار گرفته و در شهرها و زون‌های اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی انجام شده است.

عرب‌پور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین تنفیذ دولت دوازدهم ابراز داشت: خواسته ملت این است که ۱۲ موردی که رهبری فرمودند و نکاتی که در حکم تنفیذ است، سرلوحه کار دولت باشد.

وی از مسائل اقتصادی و اشتغال مولد به عنوان خواسته اصلی مردم نام برد و بیان کرد: انتظار این است که دولتمردان به این امر توجه داشته باشند.

خطیب جمعه کرمان یادآور شد: شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به‌کار کرده‌اند و شوراها مسؤولیت‌های سنگینی بر دوش دارند و اینکه بگویند نتوانستیم کاری انجام دهیم مورد قبول نیست.

عرب‌پور با تأکید بر اینکه شوراها باید برنامه‌ریزی داشته باشند، ابراز داشت: مسؤولیت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان را به آنها تبریک می‌گوییم.

وی تاکید کرد: در شوراها باید مسؤولیت‌های باندی و جناحی کنار گذاشته شود، به طور مثال اگر شهردار را می‌خواهیم انتخاب کنیم باید به برنامه‌های وی فارغ از گرایش‌های سیاسی و جناحی وی توجه داشته باشیم.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به وضع اسفبار داعشی‌ها در برخی از مناطق سوریه تصریح کرد: این موفقیت نتیجه مقاومت است و این پیروزی‌ها را تبریک می‌گوییم.

عرب‌پور با اشاره به اینکه بعضی‌ها مانند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از این پیروزی‌ها ناراحت هستند، خطاب به دشمنان اظهار داشت: بدانید همان‌طور تاکنون نتوانسته‌اید هیچ غلطی بر علیه مردم ایران داشته باشید از این پس هم نمی‌توانید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.