اهواز_ سرمربی تیم دو و میدانی کارگری آقایان خوزستان عنوان کرد: در پایان رقابت های قهرمانی کارگری کشور تیم های دومیدانی بانوان و آقایان خوزستان با کسب دو مدال نقره، برنز،  یک مقام چهارم، چهار مقام پنجم و یک مقام ششم به کار خود در این مسابقات خاتمه دادند.

تیم های دو و میدانی کارگری خوزستان با دو مدال نقره و برنز به کار خود پایان دادند

ستار جایروند در گفت وگو باخبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه رقابت‌های دومیدانی کارگری قهرمانی کشور از دوم تا سوم شهریورماه به میزبانی شهرستان تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در ماده ۴۰۰ متر با مانع «رضا بوعذار» با زمان ۵۷ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه نشان نقره را پس از علی قاسمی از استان بوشهر بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه در ماده ۲۰۰ متر «قیس عبیات» به جایگاه ششم با زمان ۲۲ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه دست یافت، افزود: همچنین عبیات در ماده ۴۰۰متر بخش آقایان به مقام چهارم با زمان ۵۱ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه رسید.

سرمربی تیم دومیدانی کارگری آقایان خوزستان ادامه داد: در دوی ۱۰۰متر نیز «سعید پویا» از استان خوزستان با زمان ۱۰ثانیه و۹۳ صدم ثانیه سکوی پنجم را به خود اختصاص داد و از کسب مدال بازماند.

جایروند اظهار کرد: در ماده پرتاب دیسک مسابقات دومیدانی بانوان قهرمانی کشور کارگری «زینب عیدی شیخ رباط» پس از حریفان خود از همدان و خراسان رضوی با ۳۰ متر و ۸۰ سانتی متر بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در ماده پرتاب وزنه نیز «عیدی شیخ رباط» با ۹متر و۱۶ سانتی متر به جایگاه پنجم دست یافت.

سرمربی تیم دومیدانی کارگری آقایان خوزستان عنوان کرد: همچنین در دوی ۱۰۰متر «معین پور» با زمان۱۴ ثانیه و یک صدم ثانیه پس از حریفانی از فارس، گلستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به مقام پنجم رسید.

جایروند گفت: «فاطمه معین پور» نیز در پرش طول این مسابقات توانست با ثبت ۳متر و۹۲ سانتی متر در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی تیم بانوان خوزستان به جایگاه دهم بسنده کرد و همچنین تیم آقایان خوزستان در این دوره از رقابت ها بعد از استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، با ۱۱ امتیاز مشترکا با تیم استان مرکزی در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

سرمربی تیم دومیدانی کارگری آقایان خوزستان در پایان یاد آورشد: تیم بانوان با ترکیب «فاطمه معین‌پور» و «زینب عیدی‌شیخ‌رباط» به عنوان ورزشکار و «مائده چاوشی‌زاده» به عنوان سرپرست همچنین تیم آقایان نیز با ترکیب «رضا بوعذار» و «سعید پویا» به عنوان ورزشکار و «ستار جایروند» به عنوان مربی در این مسابقات حضور پیداکردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.