سرمربی یوونتوس تاکید کرد که قرعه بارسلونا او را نگران نمی‌کند و تیمش آماده بازی برابر آبی اناری‌ها است.

آلگری: نگران همگروهی با بارسلون نیستم/ بازیکن جدیدی جذب نخواهیم کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا توانست بازی‌های درخشانی را به نمایش بذارد و به فینال راه پیدا کند هر چند در نهایت برابر رئال مادرید تحقیر شد و نتوانست جام را بالای سر ببرد.

یووه در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا هم‌گروه است. آلگری در واکنش به قرعه تیمش، گفت‌: نگران لیگ قهرمانان اروپا به ویژه‌ بازی برابر بارسلونا نیستم. اگر می‌خواهیم شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به دور بعد داشته باشیم باید برابر همه تیم‌ها به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: بدون شک دیدار برابر بارسلونا جذاب خواهد بود اما باید بگویم که ترسی از این دیدار ندارم. من ۱۱ بار با بارسلونا دیدار داشته‌ام و خوشحال می‌شوم که بار دیگر تیمم را برابر این تیم سرشناس به میدان بفرستم. بر این باورم که شرط صعود ما به دور بعد پیروز شدن برابر اسپورتینگ لیسبون و المپیاکوس است. باید بتوانیم در خانه این دو تیم به پیروزی برسیم و بدون شک کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

آلگری در پایان سخنان خود درباره جذب بازیکن جدید، ‌اضافه کرد: فعلا از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی‌ام و جذب هیچ بازیکنی را در دستور کار خود نداریم.

یوونتوس فصل جدید رقابت‌های سری A را با پیروزی قاطع آغاز کرد. بیانکونری شش فصل پیاپی است که قهرمانی در لیگ ایتالیا را تجربه می‌کند و در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.