مدیر دفتر ارتباطات دولتی قطر با اشاره به گذشت بیش از ۸۰ روز از محاصره غیرقانونی ضد این کشور از تبلیغات مغرضانه کشورهای تحریم کننده، ضد دوحه خبر داد.

محاصره کنندگان قطر دست به تبلیغات مغرضانه زده اند

به گزارش قدس آنلاین، سیف بن احمد آل ثانی مدیر دفتر ارتباطات دولتی قطر گفت: بیش از ۸۰ روز از محاصره غیرقانونی ضد قطر می گذرد و کشورهای محاصره کننده به دنبال انتشار تبلیغات مغرضانه با هدف تاثیر گذاری بر افکار عمومی هستند.

وی افزود: کشورهای محاصره کننده قطر میلیون ها دلار در رسانه ها در راستای تشویش برنامه ریزی شده هزینه می کنند در حالی که قطر برای ارتقای شهروندان و منفعت آنها و به ویژه آموزش پول هزینه می کند.

این مسئول قطری تاکید کرد: حملات رسانه ای مغرضانه از سوی کشورهای محاصره کننده واقعیت ها را تغییر نمی دهد کما اینکه در مبارزه با تروریسم شکست خورده است. قطر عضو اصلی ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم است و از همین رو یادداشت تفاهمی با آمریکا امضا کرد و کشورهای محاصره کننده این کار را انجام نداده اند.

سیف بن احمد آل ثانی به تاثیرات بحران میان دوحه  و چهار کشور عربی بر همه شهروندان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اشاره کرد و گفت: زمان پایان این محاصره فرا رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.