سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از تساوی خانگی برابر والنسیا ابراز نارضایتی کرد.

واکنش زیدان بعد از تساوی نابهنگام مقابل والنسیا

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا دو امتیاز حساس را از دست داد و با تساوی دو بر دو برابر والنسیا در سانتیاگوبرنابئو متوقف شد.

طبیعی است که زیدان به خاطر از دست دادن دو امتیاز حساس خانگی ناراحت باشد. سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نمی‌توانم از نتیجه‌ این دیدار راضی باشم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بر این باور هستم که بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. شایسته بیشتر از این بودیم.

او ادامه‌ داد: گاهی اوقات با وجود  ارائه بازی خوب نمی‌توان  پیروز شد. به شاگردانم افتخار می‌کنم. آنها نهایت تلاش خود را در میدان انجام دادند و از عملکردشان رضایت دارم. حدود هفت، هشت فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم. این دیدار به پایان رسیده و باید به فکر دیدارهای بعدی بود.

زیدان درباره انتقادات زیادی که از کریم بنزما می شود، گفت‌:هواداران هر کاری که دوست داشته باشند انجام می‌دهند. بنزما چند فرصت را از دست داد و این طبیعی است. هر مهاجمی ممکن است که فرصت از دست دهد. من همواره به بنزما می گویم که باید با نهایت تلاش و جدیت به کار خود ادامه دهد. او زیاد فرصت خلق می‌کند اما زیاد هم فرصت از دست می‌دهد و این سبک بازیش است. بنزما با تلاش زیاد به کار خود ادامه‌  می‌دهد و من نمی‌توانم او را به خاطر از دست دادن فرصت سرزنش کنم.

زیدان در ادامه‌ سخنان خود به ستایش از آسنسیو زننده هر دو گل تیمش پرداخت و گفت‌: از عملکرد او بسیار راضی هستم. اصلا از درخشش این بازیکن شگفت زده نشده‌ام، چرا که به خوبی می دانم چه بازیکن با استعدادی است. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم و بر این باور هستم که بسیار خوب بازی کردیم.

زیدان در پایان سخنان خود درباره گرت بیل هم گفت‌: بیل بازیکن بسیار مهمی برای ما است و این همه آن چه است که درباره او می‌توانم بگویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.