شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید مسئولین و مدیران و کارگزاران دولت نقش خود را بدانند و آن را به درستی و بدون هیچ انحرافی ایفا و مطابق دستورات دین وارد میدان عمل شوند.

باید مسئولان دولت نقش خود را بدون هیچ انحرافی ایفا کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یک جامعه سالم باید در شأن ائمه اطهار، معصومین و دین اسلام باشد و به آن ببالیم.

وی در ادامه افزود: باید مسئولین و مدیران و کارگزاران دولت نقش خود را بدانند و آن را به درستی و بدون هیچ انحرافی ایفا و مطابق دستورات دین وارد میدان عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شیعه باید به زیور تقوا آراسته باشد تصریح کرد: شیعه آن کس نیست مگر آنکه اهل تقوا و معرفت باشد و اطاعت از خدا را پیشه کار خود و مطیع پروردگار باشد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام خاطر نشان کرد: شیعیان با تواضع و فروتنی شناخته خواهند شد و آنها هرگز خود را برتر از دیگران نمی دانند همچنین آنان ایمان خود را تقویت و حق و صبر را در انجام امور اولویت قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم شیعیان امانت داری است تاکید کرد: امروز مدیران و مسئولین و کارگزاران دولت مهم ترین کسانی هستند که امانتی سنگین به ولایت نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند و باید در ادای حق این امانت کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: اگر مسلمان بخواهد در تواضع خشوع و امانت داری موفق باشد نباید از یاد خدا غافل باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.