سرمربی تیم ملی کره جنوبی برای پیروزی بر ایران نقشه های زیادی را در سر دارد.

نقشه‌های سرمربی کره برای ایران/ حمله به ساختار دفاعی تیم کی‌‎روش

به گزارش قدس آنلاین، اردوی آماده سازی کره جنوبی برای اولین بار در سه هفته گذشته با حضور تمام بازیکنان دعوت شده برپا شد و اضافه شدن لژیونرهای سرشناس به جمع ملی پوشان توجه بیشتر رسانه های این کشور به اخبار و حواشی اطراف اردوی کره را جلب کرد.

سایت چوسان در آخرین گزارش پیرامون وضعیت کره برای بازی مرگ و زندگی برابر ایران نوشت: «دو ستاره سرشناس تیم سون هیونگ مین و کو جا چئول بازیکنان تاتنهام و آگزبورگ آلمان در اولین جلسه تمرینی خود با کره به صورت اختصاصی و جداگانه از سایر ملی پوشان کار کردند؛ اما بقیه بازیکنان زیر نظر شین تائه یونگ و سایر مربیان دستورات تاکتیکی را مرور کرده و با شرح وظایف خود برابر ایران آشنا شدند».

این رسانه کره ای در ادامه با اشاره به این که تائه یونگ تقریبا تیم اصلی خود برای بازی با ایران را شناسایی و انتخاب کرده ادامه داد: «سرمربی کره در آخرین صحبتی که پیرامون بازی با ایران داشت، از نقشه های جدید برای نفوذ به ساختار تدافعی مستحکم ایران خبر داد. نقشه هایی که قرار است به دور از چشم همگان در دو جلسه تمرینی پایانی مرور شود؛ آن هم با حضور همه ستاره های کره تا به این ترتیب تیم، آماده مصاف حساس روز پنجشنبه شود».


با این تفاسیر می توان گفت کره ای ها خود را برای هجوم همه جانبه به ساختار تدافعی بتنی ایران آماده کرده اند. دژی که در 8 بازی گذشته گلی دریافت نکرده و در آستانه ثبت رکوردی خارق العاده در بین تمام تیم های ملی جهان در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.