دیشموک- امام جمعه دیشموک خطاب به اعضای شورای شهر این شهرستان با بیان اینکه، شخصی برای سکان شهرداری انتخاب شود که شایسته باشد، اظهار کرد: شورای شهر باید پاسخگوی اعتماد مردم باشید.

شهردار شایسته و کاردان انتخاب کنید

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام شیخ علی‌اکبر راوند در نشست منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر دیشموک، اظهار کرد: وقتی کسی از طرف مردم رای می‌آورد و مسئول می شود باید نسبت به رای مردم پاسخگو باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سابق دیشموک گفت: در این چند ماه آخر که ما ناظر و شاهد بر کار شهرداری بودیم و مشاهده کردیم شهردار دیشموک کارهایی خوبی برای مردم انجام داده که مردم شهر دیشموک از شهردار دیشموک راضی بودند.

حجت‌الاسلام راوند گفت: شهردار دیشموک در بحث شهدای گمنام و همچنین المان یادمان شهدا کارهایی خوبی انجام داده و جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم دیگر مسؤولان چنین روندی را در پیش بگیرند.

وی ضمن تبریک به شورای جدید از مسؤولان خواست خدمات‌رسانی به خلق را در اولویت کاری خود قرار دهند چون خدمت به خلق باعث محبوب شدن مسوولان در بین مردم می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مسؤولان باید نسبت به دین مردم و نسبت به پذیرفتن مسؤولیت پاسخگو باشند و باید کسی را نتخاب کنند که تجربه کافی را برای مسؤولیت پذیری و خدمات‌رسانی به مردم داشته باشند.

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد: وقتی کسی  از طرف مردم رای می اورد و مسؤول می‌شود باید نسبت به رای مردم پاسخگو باشد.

امام جمعه شهر دیشموک با بیان برخی داستانهایی از ائمه اطهار برای روشنگری دعوت‌شده‌گان در این جلسه از شورای اسلامی خواست که امانتداری را حفظ کنند .

وی عنوان کرد: مسؤولان باید نسبت به حفظ حقوق مردم و بیت‌المال پایبند باشند.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه، وقتی مسؤول می‌شویم باید پاسخگو باشیم، افزود: شایسته‌سالاری را یکی از رئوس برنامه‌های مسؤولیتی خود قلمداد کنیم و از کسانی که شایستگی مسؤولیت‌پذیری را دارند دارای تجربه کافی و کاردان هستند برای مسؤول بودن انتخاب کنیم و گرنه روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: اگر کسی که مسؤولیت‌پذیر نباشد، تجربه کافی نداشته باشد کاردان نباشد، روابط عمومی قوی نداشته باشد و نتواند بودجه برای بخش بیاورد انتخاب کنیم روز قیامت تک‌تک ما مسؤولیم و باید جوابگو باشیم.

وی در پایان خواستار بر تعامل همه دستگاهها و همکاری همه مسؤولان با شورای اسلامی شهر دیشموک و شد و گفت: همه ما باید نسبت به خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.