۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 563228

سرمربی اتلتیکومادرید مهاجم فرانسوی تیمش را همچون لوییس آرگونس یک ستاره می‌داند.

تمجید ویژه دیه گو سیمئونه از آنتوان گریزمان

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید در شب افتتاح واندا متروپولیتانو با تک گل آنتوان گریزمان، مالاگا را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: جو ورزشگاه فوق‌العاده‌ بود. در زمان بازیگری‌ و مربیگری‌ام هرگز چنین جوی را ندیده بودم. صادقانه بگویم این لحظات را هرگز از یاد نخواهم برد. همه پرچم‌ها همزمان به حرکت در می‌آمدند و مردم در این جشن شرکت داشتند. لحظات فوق‌العاده‌ای بود. بینندگان تلویزیونی هم از این دقایق لذت بردند.

سرمربی اتلتیکومادرید در مورد گلزنی گریزمان اظهار کرد: به خاطر این که نخستین گل او در این ورزشگاه جالب نبود بلکه به خاطر زمان به ثمر رسیدن این گل بود. او تلاش کرد و نقطه قوت تیم بود. به بهترین نمایشش نیاز داشتیم که کم کم به یک بازیکن تعیین کننده تبدیل شود. گریزمان در بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی آرژانتینی در ادامه‌ گفت‌: مالاگا خیلی بسته بازی می‌کرد و نمی‌خواست مانند سه بازی گذشته‌اش شکست بخورد. ما نیز پس از  دیدار برابر رم و انجام سه بازی خارج از خانه برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه‌مان بازی کردیم. می‌دانم باید بهتر شویم، امیدوارم این پیروزی ما را قدرتمند کند.

سیمئونه درباره گریزمان گفت‌: لوییس آرگونس یک ستاره بود. گریزمان نیز یک ستاره است. باعث خوشحالی هواداران است که این دو ستاره در شب افتتاح ورزشگاهای‌شان گلزنی کنند. به خصوص باعث پیروزی‌ تیم‌شان شدند که این موضوع از همه مهم‌تر است.

سرمربی اتلتیکو در رابطه با ورزشگاه واندا متروپولیتانو اظهار کرد: ورزشگاه بزرگی است و از بیرون خیلی زیبا است. هواداران خیلی به زمین نزدیک شدند و حضورشان بیشتر حس می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.