جوین- فرماندارشهرستان جوین اعلام کرد: درصورتی که خیرین یک قطعه زمین اهدا کنند، درمانگاه تامین اجتماعی احداث می شود.

اهدای زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی جوین

به گزارش قدس آنلاین، حسین جمشیدی خاطرنشان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی یکی از نیازهای ضروری منطقه است و در صورت اهداء زمین از سوی خیرین، مجوز احداث این درمانگاه در شهرستان جوین اخذ و در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی  اظهار داشت: در شهرستان جوین تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ بیمه شده اصلی و ۲۴ هزار و ۹۲۰ نفر هم بیمه شده تبعی تامین اجتماعی وجود دارد.

جمشیدی افزود: یکی از الزامات تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در یک شهرستان، وجود ۲۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه است که این شرایط در شهرستان جوین محقق شده است.

فرماندار جوین تصریح کرد: وجود این تعداد بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان، فرایند دریافت مجوز را تسریع  می کند.

جمشیدی یادآورشد: درمانگاه تأمین اجتماعی یکی از نیازهای منطقه است  و در صورت اهداء زمین از سوی خیرین ، مجوز احداث این درمانگاه در شهرستان اخذ و در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی اذعان داشت: حداقل زمین مورد نیاز برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی ۱۵۰۰ متراست.

فرماندار جوین  ادامه داد: سال گذشته برای دو شهرستان بردسکن و درگز، مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی صادر شد که شهرستان جوین به لحاظ تعداد بیمه شدگان شرایط شهرستان بردسکن را دارد.

جمشیدی در پایان گفت: امیدوار هستیم با کمک مردم و نمایندگان  بتوانیم سال آینده مجوز احداث درمانگاه  را دریافت و عملیات اجرایی را آغاز کنیم.             

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.