گیلان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب ۴۸۵ خانوار روستای دوبخشر، شهرستان شفت نیز خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح مذکور با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب ۴۸۵ خانوار روستایی شفت

به گزارش قدس آنلاین ، مهندس محبعلی رنج ور ، از واگذاری ۷۷۵ انشعاب جدید آب شرب روستایی در شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد: این انشعابات در۶  ماهه نخست سال جاری به روستاییان شهرستان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان افزود: از این تعداد ۷۳۳ فقره مسکونی، ۳۲ فقره تجاری، ۹ فقره مربوط به مراکز دولتی و یک مورد آب آزاد بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ روستای شهرستان ساحلی رودسر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: با واگذاری این انشعابات، تعداد مشترکان آب شرب روستایی شهرستان رودسر به عدد ۲۷ هزار و ۸۸۸ رسید.

این مقام مسئول همچنین از تامین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی روستای مردابن این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: به دلیل افت شدید فشار آب آشامیدنی این روستا، مقرر شد به صورت کمکی از ظرفیت مجتمع آبرسانی سوخته کیش املش جهت تامین آب شرب روستای مردابن استفاده شود.

رنج ور با بیان اینکه هم اکنون آب آشامیدنی ۶۰ مشترک این روستا از مجتمع آبرسانی سوخته کیش در حال تامین است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح مذکور یک عدد شیرفلکه و متعلقات آن با اعتباری بالغ ۸۰ میلیون ریال نصب شد.

مدیرعامل آبفار گیلان از ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب ۴۸۵ خانوار روستای دوبخشر شهرستان شفت نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح تعویض لوله های انتقال آب شرب این روستا با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید و  ۷۰۰ متر از لوله های آزبست تعویض و لوله های پلی اتیلن ۱۶۰ میلی متری جایگزین شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.