کرج- ملی پوش البرزی تیم ملی ووشو در حالی سه شنبه هفته جاری عازم مسابقات جهانی کازان روسیه می شود که در صورت کسب مدال طلای این مسابقات عنوان پرافتخار ترین ووشوکار جهان را از آن خود خواهد کرد.

ملی پوش البرزی یک گام تا کسب عنوان پرافتخاترین ووشوکار جهان

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا قلی پور پیش ازاین موفق به کسب ۵ مدال طلای جهانی در این ورزش رزمی شده و کسب عنوان نخست مسابقات جهانی کازان روسیه وی را به پرافتخارترین ووشوکار جهان تبدیل می کند.

رییس هیئت ووشو استان البرز در این ارتباط گفت: قلی پور در یک دهه اخیر حضوری موفق ومستمر در تیم ملی داشته و ماحصل تلاش های این ورزشکار کسب ده ها مدال در سطح آسیا و جهان بوده است.

اسماعیل سایه افکن افزود: این ورزشکار البرزی برای حضور در مسابقات جهانی روسیه ماه هاست به شکل سنگین تمرین کرده و انگیزه زیادی دارد تا خود را به عنوان پرمدال ترین ووشو کار جهان مطرح کند.

وی با تاکید براینکه کسب مدال طلای جهانی قلی پور دور از دسترس نیست گفت: در صورتی که مدال طلای این ووشکار البرزی در کازان رقم بخورد افتخاری کم نظیر در این ورزش نصیب کشورمان خواهد شد.

سایه افکن در پایان گفت: ووشو البرز از گذشته تاکنون همواره چهره های بزرگی چون قلی پور و زینال زاده را در تیم های ملی داشته و امروز نسل جوان ما تلاش دارند تا با الگوبرداری از آنها این موفقیت ها را تداوم ببخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.