شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ستادهای اقامه‌ نماز مدارس باید برای حضور پرشور دانش‌آموزان‌ در نماز جمعه تلاش بیشتری کنند و برای تشویق دانش آموزان در پایان هر سال تحصیلی از آنان تجلیل بعمل آید.

باید فرهنگ نماز در مدارس احیا شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام در سومین نشست شورای اقامه نماز استان با اشاره به تقویت فرهنگ نماز در مدارس گفت: مجموعه یک مدرسه باید انگیزه جدی برای برپایی نمازها در مدارس داشته باشند و نهادینه شدن این امر مهم در بین مسئولان یک مدرسه باعث ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان نی می شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه فرهنگ نماز باید درمدارس احیا شود، افزود: ستادهای اقامه‌ نماز مدارس باید برای حضور پرشور دانش‌آموزان‌ در نماز جمعه تلاش بیشتری کنند و برای تشویق دانش آموزان در پایان هر سال تحصیلی از آنان تجلیل بعمل آید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش آفرینی نخبگان در ترویج فرهنگ نماز تصریح کرد:استفاده از نخبگان و افراد خلاق در خصوص گسترش فرهنگ نماز تاثیر چشمگیر دارد.

وی با اشاره به ساخت مسجد بین راهی شهرکرد به اصفهان گفت: ساخت این مجموعه فرهنگی یکی از مطالبات جدی مردم استان است که در این زمینه صحبت هایی با آستان قدس رضوی انجام شده که تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد:باید زمینی برای ساخت این پروژه در اختیار ستاد اقامه نماز قرار گیرد که تمامی اقدامات و فعالیت های ساخت این مجموعه بر عهده این نهاد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا گفت: پیام توحیدی ظهر عاشورا تاکید بر پایی نماز بوده است و باید تلاش شود که نماز ظهر عاشورا در استان با شکوه،شور و عظمت همانند سال های گذشته برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.