رشتخوار - رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی رشتخوار گفت: با حفر و تجهیز دو حلقه چاه در روستاهای فتح آباد و آبنیه با اعتبار ۴۰۰ میلون تومان مشکل کمبود آب شرب در این مناطق حل شد.

آب شرب دو روستای فتح آباد و آبنیه رشتخوار تامین شد

سهیل حسنی روز سه شنبه به قدس آنلاین گفت: با احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در بخش جنگل و اجرایی ۱۸ کیلومتر خط انتقال آب در این  بخش مشکل آب شرب روستاهای دو چاهی و حوض کرم با اعتبار یک میلیارد تومان  بزودی حل می شود و این پروژه طی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در سال جاری تاکنون  ۲۰روستای شهرستان رشتخوار  آبرسانی شده که  شاخص بهره مندی از آب شرب سالم در این شهرستان هم اینک به ۹۸درصد رسیده است.
وی اظهار کرد: این اداره همچنین در سال جاری توانسته کار توزیع  ونوسازی و خط انتقال آب را به طول   ۶ کیلومتردر روستای آمین آباد  با اعتبار ۲۰۰ میلون تومان  تحت پوشش خدمات آبرسانی قراردهد.

رییس  شرکت آب و فاضلاب روستایی رشتخوار  بیان کرد: تهیه چهار دستگاه آب شیرین کن با مشارکت بخش خصوصی ازجمله فعالیت های مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی در بخش جنگل و روستای دولت آباد رشتخوار در سال جاری  است.
حسنی  خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۷ روستا شهرستان رشتخوار از آب سالم وبهداشتی شرب برخوردارند
که  ۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰هزار نفر بصورت مجتمع آبرسانی  و ۷ روستای شهرستان رشتخوار هم بعنوان تک مجتمعی  از خدمات آبفای روستایی رشتخوار  بهره اند.
وی خاطر نشان کرد:رشتخوار با ۶۵ هزار نفر جمعیت ۷۸ درصد آن در روستاها ساکنند  که  سیزده  هزار و ۷۰۰ خانوارجمعیت  را تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.