عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که وینفرد شفر حداقل دو سال در این تیم کار خواهد کرد.

صحبتهای متناقض مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال درباره قرارداد وینفرد شفر

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال اعلام کرده بود قرارداد شفر با استقلال دو ساله است ولی در سال دوم به صورت مشروط تمدید خواهد شد، جواد قراب عضو هیات مدیره این موضوع را تکذیب کرد.

وی گفت: ما امروز قراردادی دو ساله با شفر امضا کردیم که مبلغ آن به‌زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این مربی بسیار ارزان‌تر از تریم است، عنوان کرد: دستمزد شفر خیلی پایین‌تر از تریم است، آن‌هم در شرایطی که او یک مربی آلمانی است. مربیان آلمانی بسیار قانونمند و منظم هستند. عقد قرارداد با شفر از هر نظر به نفع باشگاه استقلال شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد شفر دو ساله مشروط است یا نه، گفت: نه، چرا مشروط باشد؟ او دو سال قرارداد دارد و تا پایان قراردادش می‌ماند.

قراب درباره زمان انتخاب دستیاران شفر، خاطرنشان کرد: او قرار نیست دستیاری با خودش به ایران بیاورد، به غیر از پسرش که او هم قرار است آنالیزور باشد و بازی‌های استقلال را از روی سکوها ببیند. ما برای شفر دو پیشکسوت خوب باشگاه را در نظر داریم، دو عزیزی که از شفر کار یاد بگیرند و بعد از رفتن او، هدایت تیم به آنها سپرده شود. البته ما هنوز دستیاران ایرانی شفر را انتخاب نکرده‌ایم و قرار است در مورد گزینه‌های مطرح شده کمیته فنی تصمیم‌گیری کند.

وی در پایان راجع‌به اینکه آیا قرار است نوازی و دین‌محمدی دستیاران شفر شوند، گفت: نه، ما هنوز کسی را انتخاب نکرده‌ایم. ضمن اینکه نوازی دارد در تیم امید خوب نتیجه می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.