جوین- مادر شهید «حسین علیزاده» با اهدا ۳هزار متر زمین به شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوین فداکاری خود را تکمیل کرد.

مادر شهید جوینی یک قطعه زمین به حوزه سلامت اهداکرد
به گزارش قدس آنلاین، رئیس شبکه بهداشت و درمان جوین گفت: مادر شهید حسین علیزاده ساکن روستای حاجی آباد حاج صفر از توابع بخش مرکزی شهرستان جوین یک قطعه زمین به ارزش ۵ میلیارد ریالی خود را وقف حوزه سلامت شهرستان کرد.  
محمد رضا قزلقارشی افزود:پس از وقف زمین مربوطه شورا و جمعی از بزرگان روستای حاجی آباد حاجی صفر و روستاهای همجوار با عقد تفاهم نامه ای متعهد شدند تا در اسرع وقت با تامین حداقل پنجاه درصد هزینه ساخت یک مرکز بهداشتی درمانی حوزه سلامت شهرستان را برای دستیابی هر چه سریعتر  به شاخصه های توسعه یاری کنند.  
شایان ذکر است شهیدحسین علیزاده درسال۱۳۴۶ درروستای کلاته میمری از توابع شهرستان جوین درخانواده‌ای متدّین ومذهبی متولد شد.  
تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در زادگاه خود سپری کرد و دوران دبیرستان را در رشته علوم تجربی در دبیرستان شهید چمران نقاب ادامه می داد که به ندای رهبر کبیرانقلاب(ره) لبیک گفت وقدم به جبهه های حق علیه باطل نهاد.
شهید علاقه زیادی به همنشینی با افراد باتجربه دنیا دیده داشت و همچنین جاذبه ای داشت که جوانان را به خود جذب می کرد کودکان فامیل وی را الگوی خود می دانستند به گفته یکی از هم خوابگاهی‌هایش درآخرین ماه‌های زندگی  وقتی مشغول تحصیل در پایه چهارم دبیرستان درمجتمع رزمندگان بود  نیمه شبها پس از خوابیدن همه اشک ریزان شروع به تلاوت آهسته و زیرلب قرآن می کرد.  
شهید علیزاده برای چند مین بار بود که در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد تا اینکه بالاخره درآخرین اعزام خود که در واحد تخریب لشکر ۵ نصر شجاعانه مشغول خدمت بود در تاریخ ۱۳۶۷/۴/۴در جزیره مجنون در حمله شیمیائی دشمن مفقودالاثرشد. پیکر پاک و مطهر این شهید در فروردین سال ۱۳۹۳ و پس از گذشت ۲۶ سال از تاریخ شهادت تفحص و به زادگاهش انتقال یافت ودرکنارسایر شهداآرام گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.