اهواز_ معاون فرماندار شادگان در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان گفت: ۷۰درصد سرقت های شش ماهه اول سال جاری کشف شده است.

۷۰ درصد سرقت ها در شادگان کشف شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نعمت اله آلبوغبیش روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان شادگان از کشف ۷۰درصدی سرقت ها در ۶ ماهه اول سال جاری در شهرستان خبر داد و گفت: برای کاهش سرقت در شهرستان، راهکارهای پیشگیری از سرقت در مدارس آموزش داده می شود.

وی با اشاره به آمار مقایسه ای سرقتها و میزان کشف در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و عوامل و علل اساسی وقوع سرقت، بر لزوم شناسایی و ارائه راهکار مناسب تاکید کرد.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی و آموزش راهکارهای پیشگیری از سرقت برای تمامی صنوف و اقشار اظهار داشت: شهرستان شادگان نسبت به شهرستان های استان از لحاظ آمار و فراوانی سرقت وضعیت مطلوب تری دارد.

وی بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و اجرای به موقع مصوبات جلسات و دستور العمل های ابلاغی کمیسیون پیشگیری از سرقت استان تاکید کرد و افزود: شهرداران باید بر اساس شرح وظایف با هماهنگی مقامات قضایی هرچه سریعتر نسبت به تعیین وضعیت اماکن فرسوده خطرساز شناسایی شده و ساماندهی یا تخریب آنها به منظور کاهش جرائم اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.