بجستان- فرماندار بجستان در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گفت: با توجه به امنیت پایدار امروز ایران اسلامی که توانسته یکی از امن ترین کشور های دنیا باشدنیروی نظامی وانتظامی توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد.

کشور ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیا است

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با تبریک هفته ناجا گفت: امنیت و ارامشی که امروز در کشور شاهد آن هستیم و برای سایر کشورها مثال زدنی شده ایم به برکت تلاش شبانه روزی نیروی با اقتدار نظامی و انتظامی کشور می باشد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در راس همه کشور های دنیا و جزء کشور های برتر و اول دنیاست که از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است و این میسر نشده مگر با محوریت اصلی نظام رهبر فرزانه انقلاب و تلاش نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی در عرصه های مختلف.

فرماندار بجستان گفت:یکی از شاخصهای رسیدن به توسعه همه جانبه را بحث امنیت عنوان نمود و اظهار داشت: در برخی زمانها افرادی که از اشراری که از شرق کشور وارد شدند مردم این مناطق متاثر از این ناامنی بودند ولی امروز نیروی انتظامی حرفی برای گفتن دارد واین چیزی نیست جز اعتقادات و بحث ولایت و الگو گیری از امام حسین و فرهنگ شهادت که برگرفته از مکتب ائمه اطهار ص می باشدزیرا جوانی که سرخود را تقدیم می کند دنیا نمی تواند آن را هضم و درک کند.

رئیس شورای تامین شهرستان گفت: با توجه به این اعتقادات یک وجب از خاک میهن را به بیگانه ندادیم و با برنامه ریزی بلند مدتی که نظام اسلامی دارددر حوزه های مختلف از جمله کشورها ی همسایه موفق بوده و در حالی که برای کشور سوریه دولت موقت تعیین کرده بودند امروز و ترکیه چه تحلیهای اشتباهی داشت امروز در چه جایگاهی قرار گرفته.

ابراهیمی در عرصه امنیت و اتفاقات خوبی که در شهر ستان می افتد و اینکه کمترین میزان جرایم را در استان داریم و بیشترین کشفیات را این نیروهای جان برکف دارندهمه اینها را به برکت تلاش این نهاد در بجستان ومردم مومن شهرستان دانست که با تدابیر و توصیه های رهبری و تاکید بر حفظ صلابت و رافت و مهربانی نیز محقق می شود.

سرهنگ قدیر مصر خانی فرمانده نیروی انتظامی بجستان در صبحگاه مشترک امروز با تاکید به اینکه امنیت یکی از نعمتهای الهی است گفت: با توجه به اینکه کل دنیا دست به دست هم داده اند که نا امنی ایجاد کنندولی به برکت تلاش نیروهای نظامی و انتظامی ایران به ارزویشان نرسیده و با فرماندهی آقا واز خود گذشتگی توانسته اند ایرانی مقتدر و امن بسازند.

وی افزود اگر اکثر اداره ها و نهاد ها این دو وظیفه با مردم بودن و اطاعت از رهبری را اجرا کنند به موفقیتهایی اینگونه نائل خواهند آمد و مشکلاتمان کمتر خواهد شد و با توجه به اینکه پلیس رویکردی جامعه محور و ومردم محور را دارد و به خود می بالد که تا پای جان و شهادت برای مردم شریف ایران اسلامی ایثار دارد.

وی امنیت امروز بجستان را نیز برگرفته از این ارزشها دانست.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.