دیشموک- رئیس و قاضی دادگاه عمومی دیشموک و نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان با حضور بر جوار گلزار شهدای شهر در آیینی با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

تجدید پیمان نیروهای اانتظامی با شهدای دیشموک

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ فرمانده نیروی انتظامی دیشموک گفت: با شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم که همچنان مثل گذشته آماده برقرای امنیت بوده و پایبنده به آرمانهای نظام، انقلاب، شهدا و امام شهدا هستیم.

حسینی رئیس دادگاه عمومی و پرهیزگار قاضی دادگاه عمومی دیشموک و نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و مسئولان با حضور بر جوار گلزار شهدای شهر در آیینی  با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ستوان دوم بیژن تندپور فرمانده نیروی انتظامی دیشموک گفت: با شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم که همچنان مثل گذشته آماده برقرای امنیت بوده و پایبنده به آرمانهای نظام، انقلاب، شهدا و امام شهدا هستیم.

حسن امیریان بشخدار دیشموک هم در این مراسم ضمن تبریک روز ناجا و هفته نیروی انتظامی به همه سبزپوشان نیروی انتظامی ، گفت: امنیت این مرز و بوم را مرهون زحمات این قشر پرتلاش ایران اسلامی هستیم.

در پایان مسئولان ، نیروهای نظامی و انتظامی و رئیس و قاضی دادگاه عمومی دیشموک با غبارروبی، عطرافشانی گلزار مظهر شهدای شهر، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.