یزد - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۲۱ مهرماه در استان یزد برگزار می شود.

دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن رستگاری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد اظهارداشت: این دوره از مسابقات قرآنی در مرحله استانی در تاریخ ۲۱ مهرماه جاری در یزد برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره افرادی هستند که از مراحل شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کرده اند و در صورت کسب رتبه به مرحله کشوری اعزام می شوند.

رستگاری تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه برادران و خواهران در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در محل دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک استان یزد برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: این دوره از مسابقات در گروه برادران در رشته های قرائت، حفظ کل و حفظ ۲۰ جز، ترتیل، اذان و در گروه برادران نیز در رشته های قرائت، حفظ کل و ۲۰ جز، ترتیل برگزار می شود و همچنین رشته صحیح خوانی نماز نیز به صورت شهرستانی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: آزمون مفاهیم قرآن و نهج‌ البلاغه به صورت سراسری و الکترونیکی روز (۲۸ مهر) برگزار می شود و مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد (۱۴ الی ۱۷ آذر) در مشهد مقدس برگزار می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.