کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با اجرای طرح حافظان وحی در یک بازه زمانی سه ماهه ۲هزار حافظ قرآن جذب شده اند.

جذب ۲ هزار حافظ قرآن البرزی با اجرای طرح «حافظان وحی»

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی خیلدار اظهار کرد: خوشبختانه طرح حافظان وحی با استقبال بسیار خوبی در البرز مواجه شده است و این نشان از توجه به مفاهیم قرآنی در این استان دارد.

وی با بیان اینکه برای افراد جذب شده کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد گفت: البرز در این زمینه الگویی ارائه کرده است که امیدواریم در سطح کشور اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور گفت: براساس پیش بینی های انجام شده استان البرز در آینده ای نزدیک دارای ۲۵۰ هزار نفر حافظ قرآن خواهد شد.

خیلدار در ادامه از جذب ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار درحوزه فرهنگ استان خبردادو گفت: این مهم از سوی بخش خصوصی و در بازه زمانی سه ماهه رقم خورده است.

وی با اشاره به اهمیت ورود خیران به حوزه فرهنگ و هنر گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است که می تواند تاثیرات مناسبی بر روند توسعه این حوزه داشته باشد.

خیلدار در پایان با تاکید براینکه بسیاری از فعالیت های فرهنگی بدون اعتبارات دولتی انجام می شود گفت: برای نمونه در نمایشگاه اخیر کتاب البرز شاهد حضور و مشارکت اثربخش خیران فرهنگی بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.