مرجع تقلید شیعیان گفت: اداره پست در عرصه خدمت‌رسانی همیشه انتظارات مردم را برآورده کرده است.

پست همواره انتظارات مردم را برآورده کرده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار معاون وزیر ارتباطات که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئولیت در اداره پست بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: اداره پست نوعی خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی به مردم است و هر نوع خدمت در آن از فضیلت بسیاری برخوردار است.

وی بابیان اینکه نظام مکتبی و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، افزود: خداوند احتیاجات انسان‌ها را در نظام مکتبی و مذهبی تأمین می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان کار مهم انبیا و اولیا را مدیریت جامعه دانست و تأکید کرد: خدمت کردن در جهت تأمین مدیریت جامعه از فضیلت و ثواب عظیمی برخوردار است و اداره پست در این عرصه با توجه به اینکه احتیاجات مردم را برطرف می‌کند اجر و ثواب بسیار زیادی می‌برد.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: پست همیشه انتظارات مردم را برآورده می‌کند، چراکه خوشحال کردن مردم کار بسیار بزرگ و بافضیلتی است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی دارای دشمنان زیادی بوده و دو نوع نظام در جهان وجود دارد، ابراز کرد: استکبار و چهره‌هایی که در خدمت استکبار هستند از سویی و نظامی که به مستضعفان و محرومان کمک می‌کند در سوی دیگر قرار دارند و باید خداوند را در این برهه از زمان شاکر باشیم که در چنین نظامی به هراندازه که می‌توانیم به مردم خدمت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.