جوین - بسیج دانشجویی شهرستان جوین با انتشار بیانیه ای موضع گیری های خصمانه ترامپ را محکوم کرد.

دانشجویان جوین موضع گیری خصمانه ترامپ را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بسیج دانشجویی شهرستان جوین در پاسخ به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصاری أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمینَ] مائده آیه۵۱.

سخنان گستاخانه و بی خردانه رییس جمهور پریشان خاطر امریکابعدازجنگ روانی- رجزخوانی وخط نشان  کشیدنهای چندروزگذشته وتروریست خواندن ملت ایران آخرین میخی بود که برتابوت اعتماد به امریکا و دولتمردان آن کوبیده شد و درستی و صحت رویکرد چهار دهه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی و پیش بینی های دقیق رهبرحکیم انقلاب درآغاز وادامه مذاکرات را بر همگان ثابت کرد ومواضع اخیرترامپ ملت قهرمان ایران رایکپارچه دربرابرزیاده خواهی های امریکا قرارداد.

دشمنی و بغض امریکا بر علیه فرزندان برومندو جان برکف ملت درنیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل فهم است. از نظر امریکا و ترامپ این سپاه هست که نقشه های غربزدگان داخلی را افشا وخنثی کرد و منطقه غرب آسیا را به گورستان آمال و آرزوهای امریکا، صهیونیست، تکفیریها و ارتجاع تبدیل کرد.

اما واقعیت این است که اعضای سپاه وبسیج تک تک انقلابیون دیروز و امروز نهضت عاشورایی امام خمینی درایران وسراسرمنطقه وجهان اسلام هستندوساختار رسمی فعلی تنها نماد و ویترین خیل گسترده ای است که زندگی آنان به شوق جهاد و شهادت سپری می شود و تنها منتظر اشاره ای از امام خود برای ادای تکلیف درضربه زدن به منافع استکباردرجای جای جهان و محوصهیونیست هستند.

مسیر همیشگی ملت با شرافت ایران قیام کربلاست و مردمی که فرزندان از جان عزیزترشان را در راه نظام و انقلاب تقدیم کرده اند از عقده گشایی های حامیان تروریست -آمریکا و اسراییل هرگز هراسی ندارند.

بسیج دانشجویی شهرستان جوین  اهانت آشکار ترامپ به ملت شریف ایران را محکوم مینماید و با تشکر ازمواضع شفاف رییس جمهور محترم درپاسخ به توهین های بی شرمانه ترامپ  به آقای روحانی توصیه می کنیم باتوجه به بدعهدی ها و ظاهر شدن چهره واقعی  در دام اعتماد این شیاطین بزرگ نیفتندبه قول معروف  آزموده را آزمودن خطاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.