اهواز _رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: خوزستان پیشانی حضور در صحنه های مختلف انقلاب است،  وحدت رویه تمامی جریانات سیاسی را در ۱۳ آبان شاهد هستیم و باید در کنار شکوه حضور مردمی یک برنامه ریزی خوب برای اجرای برنامه ها داشته باشیم.

خوزستان پیشانی حضور در صحنه های مختلف انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام سید لطف الله سپهر صبح امروز در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان در اهواز اظهار کرد: باید روحیه استکبارستیزی را در جامعه به منظور مقابله با تهدیدها تقویت کنیم. باید آمریکا را به عنوان بزرگترین دشمن انقلاب و اسلام معرفی کنیم چون هرجایی که مکتب اسلامی وجود دارد آمریکا جنگ راه انداخته که از آن جمله می توان به کشورهای عراق، لیبی و سوریه اشاره کرد.

وی افزود: باید این دشمن اسلام و مکتب پیامبر (ص) را با واژه شیطان بزرگ به دنیا معرفی کنیم که این کار نیازمند تلاش، برنامه ریزی، تولید مسائل فرهنگی و انجام فعالیت های متعدد است.

سپهر با اشاره به اینکه نیازمند کار تشکیلاتی و سازمانی برای مبارزه با آمریکا هستیم، گفت: تنها ۱۴ روز به ۱۳ آبان رسیده و باید ۵۰ هزار نسخه اقلام فرهنگی توزیع کنیم که ملی حفاری، شرکت نفت و سایران نیز باید به ما کمک کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: همه دستگاه ها و شرکت ها باید به شورای هماهنگی و مجموعه فرمانداری کمک کنند تا کاری عزتمند و آبرومند در سطح ملی به نمایش بگذاریم.

سپهر با بیان اینکه خوزستان پیشانی حضور در صحنه های مختلف انقلاب است، یادآور شد: وحدت رویه تمامی جریانات سیاسی را در ۱۳ آبان شاهد هستیم و باید در کنار شکوه حضور مردمی یک برنامه ریزی خوب برای اجرای برنامه ها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ۱۳ آبان روز استکبار، تبعید امام، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی و پیروان خط امام و به وجودآورندگان انقلاب دوم و شهادت جمع کثیری از دانش آموزان است که در این روز درس عظیمی به جهانیان داده شده و ابهت غرب برای همیشه مخدوش شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: نباید از طرح و توطئه های آنها غافل باشیم و باید برنامه ریزی کنیم و مملکت آمادگی داشته باشد. عواطف ملت قطعا با این صحبت های ترامپ جریحه دار شد و پیش بینی می کنیم که اگر برای ۱۳ آبان خوب کار کنیم یک راهپیمایی شبیه ۲۲ بهمن را در کشور داشته باشیم.

راهپیمایی ها همیشه با حضور ملت باشکوه است

فاضل خمیسی صبح امروز در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان در اهواز اظهار کرد: روز ۱۳ آبان در ابتدا روز مبارزه با استکبار جهانی است و بعد روز دانش آموز محسوب می شود. ۱۳ آبان امسال روز شنبه است و وقتی پنجشنبه و جمعه تعطیل باشد مدارس استان عملا با تعطیلی سه روزه مواجه هستند؛ بنابراین برای حضور دانش آموزان باید سهمیه قائل شد.

وی افزود: در ایران کمتر راهپیمایی داریم که حضور ملت ایران باشکوه نباشد؛ بنابراین ما به  کل ملت مدیون هستیم و باید آنها را حتی در روز راهپیمایی تکریم کنیم. با شهرداری رایزنی شود تا مسیرهای راهپیمایی را پاکسازی کند. بروشورها، تراکت و پذیرایی باید مدیریت شود و با برنامه ریزی نسبت به توزیع آن اقدام شود.

حجت الاسلام مهدوی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: تهیه و چاپ پوستر، فضاسازی شهری، اتوبوس ها برای جابجایی دانش آموزان و دانشجویان، دعوت از خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای دانش آموزی و مدافعان حرم، تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز در سراسر استان از جمله برنامه های ما برای بزرگداشت ۱۳ آبان سال جاری است.

وی افزود: برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان برپایی ایستگاه های صلواتی، استقرار اورژانس، آتش نشانی و راهنمایی و رانندگی، برقراری نظم و امنیت، نصب جایگاه، حضور شرکت توزیع برق اهواز، تهیه گزارش های مبسوط فارسی و عربی توسط صدا و سیما و همچنین تهیه ۱۰ دستگاه سیستم صوتی نیز مصوب شده است.

مهدوی با بیان اینکه میدان شهدا تا مسجد اعظم، مسیر پیشنهادی برای برگزاری راهپیمایی است، گفت: استفاده از ظرفیت سامانه پیام کوتاه تمامی دستگاه ها نیز از دیگر مصوبات برای برگزاری مراسم راهپیمایی امسال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.