یزد - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تببین ارزش‌های انقلاب یکی از ضرورت‌های اجرایی در برنامه‌ریزی مناسبت‌های ملی و مذهبی است و شعار 13 آبان امسال «غیرت انقلابی»است.

تببین ارزش‌های انقلاب از ضرورت‌های اجرایی مناسبت‌های ملی و مذهبی است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، نصرت الله لطفی  در جمع خبرنگاران اظهارداشت: راهپیمایی روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متلعق به همه مردم است و باید نسبت به سال های گذشته با شکوه و به صورت مردمی برگزار شود.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی 13 آبان اهمیت خاصی دارد و این روز فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و امسال ملت ایران به همراه مسئولان اجرایی و نسل جوان باید برای راهپیمایی 13 آبان به خاطر حوادث جهان و منطقه اهمیت خاص قائل شوند و با مشارکت بالای خود بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.
لطفی تصریح کرد: مردم نقش‌آفرینان اصلی درهمه عرصه‌های انقلاب اسلامی هستند و  بسیاری از اتفاقاتی که در تاریخ مانند آنچه که در مدرسه علمیه فیضیه قم اتفاق افتاد، قیام مردم یزد و دیگر شهرها نشان از نقش مهم و تأثیرگذار مردم در آن‌ها است.
وی افزود: برگزاری باشکوه مناسبت های مختلف و راهپیمایی ملی و مذهبی نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد و لبیگ به فرمان های مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی در برابر کفر جهانی است.

لطفی با اشاره به اولویت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تبیین کارآمدی انقلاب و ثمرات نظام در ابعاد مختلف با برگزاری برنامه های مختلف از اولویت های اساسی این شوراست  و برنامه‌های تدوین شده شورا محور حرکت تمام فعالیت هاست که با همکاری خوب آحاد مردم و مسئولان در کشور انجام می شود. 

این مسئول تصریح کرد: مناسبت‌های انقلاب کارکرد جناحی ندارد، و این مناسبت‌ها مرتبط با آرمان‌های اصیل امام (ره) و حفظ نظام انقلاب اسلامی ایران است.

نوآوری در مناسبت‌های ملی و مذهبی یک ضرورت مهم است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیزگفت: برای برگزاری باشکوه مناسبت های مختلف باید از ظرفیت های خوب تشکل های مردم نهاد به نحو شایسته و جدی استفاده کرد.
محمد علی طالبی اظهارداشت: مردم نقش موثری در برنامه‌های شورای هماهنگی و بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی دارند و باید همواره از این ظرفیت در ترویج ارزش‌ها و اهداف نظام بهره گرفت.
وی افزود : نوآوری و تنوع در برگزاری مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به عنوان یک ضرورت مهم اهمیت خاصی دارد و  انجام آن توسط دستگاه های مسئول  باید صورت بگیرد .
طالبی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه های لازم برای جلب مشارکت سلائق مختلف در برگزاری مناسبت های ملی ضروری است و حضور سلائق مختلف درمناسبت های مختلف موجب برگزاری بهتر برنامه ها می شود .


 

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.