اهواز _ استاندار خوزستان گفت: در مدت اخیر آمار بیکاری در استان را کاهش داده ایم ولی برخی به دنبال هیاهو هستند.

مشکلات با هیاهو حل نمی شود/درصد بیکاری استان را پایین آورده ایم

به گزارش قدس آنلاین غلامرضا شریعتی در شلمچه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص هجمه هایی که در خصوص ضعف دولت در آبادان صورت می گیرد، اظهار کرد: ما بیکاری را با ۲۵.۷ درصد تحویل گرفتیم و آن را به ۱۴.۴ درصد رساندیم. به زبان و شعار و بلند کردن صدا که نیست. همه چیز به آمار است. اقایان بروند جواب کارهایی را که کرده اند بدهند.

وی افزود: دوست ندارم در فضای اربعین راجع این مسائل صحبت کنم. همگان می دانند ما در چه شرایطی دولت را تحویل گرفتیم و به کجا رساندیم. همین هم مطلوب ما نیست. پروژه های خوبی در آبادان و خرمشهر استارت خورده است. فاز دو پالایشگاه را چه کسانی انجام داددند مگر نه اینکه همین دولت بود. بعد می آیند فحاشی می کنند. یادشان باشد در پالایشگاه آبادان، هشت هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

شریعتی بیان کرد: اعتراض حق مردم است. ما به روی چشم می گذاریم اگر اعتراض به جا باشد، قطعا در کار خود تجدید نظر می کنیم البته اعتراضاتی که بر اثر اطلاعات غلط برخی ها باشد را روشن می کنیم. دولت شهامت دارد اگر اشتباهی وجود داشته باشدبپذیرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همین فاز دو پالایشگاه آبادان که در آستانه آغاز به کار است هم که تا همین جا به برکات برجام بوده است که فایناس خارجی متقبل شده در مرحله اول ۱.۳ میلیارد دلار و در مرحله دوم ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

شریعتی عنوان کرد: تاکید و دستور داده ام تمامی نیروهای فاز دو پالایشگاه اولویت اول و دوم و سوم آن متعلق به بچه های آبادان و خرمشهر باشد. اگر نیروی لازم نبود آن وقت از جای دیگر که آن هم باید از خوزستان باشد، جذب کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.