شهرکرد-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین بار در استان بزرگترین مرکز دیتا سنتر با اعتباری هشت میلیارد تومان راه‌اندازی شد.

بزرگ‌ترین مرکز دیتا سنتر چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مرتضی بلالی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین مرکز دیتا سنتر به طور کامل برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری ساخته شده که ۸ میلیارد تومان برای زیر ساخت ها و تجهیزات این مرکز  هزینه شده است.

وی افزود: ۲ پروژه های وب و کنسرسیوم همت در راستای راه اندازی  اینترنت پرسرعت در روستاهای استان در نظر گرفته شده است و با اجرای فاز بعدی مربوط به کنسرسیوم همت ۳۸۱ روستا تحت پوشش اینترنت پر سرعت قرار خواهند گرفت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه با اشاره به اجرای طرح اشتغال فراگیر گفت: یکی از رسته های اشتغال فراگیر مصوب کاگروه اشتغال استان مربوط به طرح های فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت های دانش بنیان است و با حمایت از طرح‌های فناورانه، تولید برنامه‌های امن تلفن همراه و تولید محتوای چند رسانه‌ای تلفن همراه در راستای اشتغال استان برنامه ریزی شده است.

بلالی تاکید کرد:باید با ایجاد مراکز شتاب‌دهی از ایده‌هایی که توسط هر شخص مطرح می‌شود استقبال کرد تا ایده‌ها به یک پدیده تبدیل شوند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه شرکت مخابرات متولی واگذاری تلفن ثابت در شهرها می باشد این  شرکت ملزم است با ارائه درخواست مشترک، به مدت یک ماه درخواست را برآورده کرده و خط در اختیار فرد متقاضی قرار گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.